Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Intrebari despre U.E? Apelati serviciul central de informare EUROPE DIRECT 0080 067 891 011
Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Publicat la 27.05.2016

Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazdă,Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a derulat campania de instruire în domeniul marketigului digital și online denumită „Marketing Digital în turism”, în lunile martie, aprilie și mai 2016, la Târgu Neamț, Iași și Suceava. La cele patru întâlniri organizate în cadrul acestei campanii au participat în jur de 300 de persoane ce activează în sectorul turistic, reprezentanți ai mediului public și privat, dar și elevi și studenți de la specializarea „Marketing turistic”.

Inițiativa „Marketing Digital în turism” urmărește creșterea vizibilității, promovarea, comunicarea și dezvoltarea afacerilor din domeniul turistic prin perfecționarea și folosirea corectă și cât mai eficientă a strategiilor actualizate de comunicare online.

Campania s-a încheiat vineri, 27 mai 2016, cu sesiunea de curs ce a avut loc la Camera de Comerț și Industrie Suceava, la care s-au prezentat 16 persoane, reprezentanți ai administrației publice locale, agenții de turism din județ, firme de consultanță, pensiuni, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava și Asociația de Promovare Turistică Bucovina.

În cadrul cursului, au fost prezentate și dezbătute elementele un marketing-mix digital, strategiile cele mai eficiente în mediul digital, tendințele actuale și evoluția TIC în domeniu. Temele specifice abordate au fost următoarele:

  • Marketing Digital și Marketing Online;
  • Facebook ca principal mijloc de comunicare online;
  • Branding-ul online;
  • Campanie de comunicare pe Internet.

Sesiunea de instruire a cuprins o parte teoretică, dar și aplicații practice menite să ofere participanților posibilitatea de a utiliza cunoștințele dobândite în cel mai scurt timp posibil, pentru o valorificare optimă a unei promovări în mediul on-line unde contează rapiditatea. Participanții au avut drept exemplu de urmat studii de caz, campanii de succes și au aflat cele mai bune metode de optimizare a prezenței online a diferitelor tipuri de furnizori de produse și servicii turistice.

Alte Evenimente:

Gala Patrimoniului Cultural din Regiunea Nord-Est
Gala Patrimoniului Cultural din Regiunea Nord-Est
12.12.2018
Miercuri, 12 decembrie 2018, la Sala Voievozilor a Palatului Culturii din Iași, a avut loc Gala Patrimoniului Cultural din Regiunea Nord-Est, eveniment organizat de Agenția pentru Dezvoltare Regiona... detalii
Portretul robot al europarlamentarului ideal - concurs de eseu
Portretul robot al europarlamentarului ideal - concurs de eseu
28.11.2018
Modulul de evenimente intitulat Se caută europarlamentar s-a încheiat cu concursul de eseu pe tema „Portretul robot al europarlamentarului ideal”, care s-a desfășur... detalii
O zi la Parlamentul European
O zi la Parlamentul European
27.11.2018
Marți, 27 noiembrie 2018, orele 12.00 - 14.00, la Colegiul Național de Informatică din Piatra Neamț, a avut loc evenimentul intitulat „Se caută europarlamentar”, organizat d... detalii
Școala Altfel și țările Uniunii Europene
Școala Altfel și țările Uniunii Europene
23.10.2018
Pentru că ne aflăm în săptămâna de Școală Altfel și la Piatra Neamț, Centrul Europe Direct Nord-Est a lăsat rutina deoparte și a călătorit prin Uniunea Europeană, învă... detalii
Ziua Educației, 5 octombrie, sărbătorită la Europe Direct Nord-Est
Ziua Educației, 5 octombrie, sărbătorită la Europe Direct Nord-Est
05.10.2018
Centrul Europe Direct Nord-Est a sărbătorit Ziua Educației, 5 octombrie, împreună cu elevi de la Colegiul Tehnic „Unirea”, din Pașcani și de la Liceul „Carol I”, di... detalii