Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Intrebari despre U.E? Apelati serviciul central de informare EUROPE DIRECT 0080 067 891 011
Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Publicat la 27.05.2016

Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazdă,Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a derulat campania de instruire în domeniul marketigului digital și online denumită „Marketing Digital în turism”, în lunile martie, aprilie și mai 2016, la Târgu Neamț, Iași și Suceava. La cele patru întâlniri organizate în cadrul acestei campanii au participat în jur de 300 de persoane ce activează în sectorul turistic, reprezentanți ai mediului public și privat, dar și elevi și studenți de la specializarea „Marketing turistic”.

Inițiativa „Marketing Digital în turism” urmărește creșterea vizibilității, promovarea, comunicarea și dezvoltarea afacerilor din domeniul turistic prin perfecționarea și folosirea corectă și cât mai eficientă a strategiilor actualizate de comunicare online.

Campania s-a încheiat vineri, 27 mai 2016, cu sesiunea de curs ce a avut loc la Camera de Comerț și Industrie Suceava, la care s-au prezentat 16 persoane, reprezentanți ai administrației publice locale, agenții de turism din județ, firme de consultanță, pensiuni, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava și Asociația de Promovare Turistică Bucovina.

În cadrul cursului, au fost prezentate și dezbătute elementele un marketing-mix digital, strategiile cele mai eficiente în mediul digital, tendințele actuale și evoluția TIC în domeniu. Temele specifice abordate au fost următoarele:

  • Marketing Digital și Marketing Online;
  • Facebook ca principal mijloc de comunicare online;
  • Branding-ul online;
  • Campanie de comunicare pe Internet.

Sesiunea de instruire a cuprins o parte teoretică, dar și aplicații practice menite să ofere participanților posibilitatea de a utiliza cunoștințele dobândite în cel mai scurt timp posibil, pentru o valorificare optimă a unei promovări în mediul on-line unde contează rapiditatea. Participanții au avut drept exemplu de urmat studii de caz, campanii de succes și au aflat cele mai bune metode de optimizare a prezenței online a diferitelor tipuri de furnizori de produse și servicii turistice.

Alte Evenimente:

Parteneriat cu Geomondis
Parteneriat cu Geomondis
13.04.2017
Pe 8 și 9 aprilie a avut loc etapa regională a concursului GEOmondIS, organizat de Facultatea de Geografie și Geologie din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza, din Iași. Eveniment... detalii
60 de ani de Uniune Europeană, 60 de ani de beneficii
60 de ani de Uniune Europeană, 60 de ani de beneficii
25.03.2017
Cu 60 de ani în urmă, la Roma au fost puse bazele Europei așa cum o știm astăzi, eveniment care a marcat începutul celei mai lungi perioade de pace din istoria scrisă a Europei. Trata... detalii
Gala de premiere a câștigătorilor concursului EVRIKA MOBILE APPS
Gala de premiere a câștigătorilor concursului EVRIKA MOBILE APPS
16.12.2016
Concursul EVRIKA MOBILE APPS CHALLENGE, organizat de către Centrul Europe Direct Nord-Est cu sprijinul organizației gazdă, Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, și în colaborare cu... detalii
EVRIKA MOBILE APPS CHALLENGE
EVRIKA MOBILE APPS CHALLENGE
17.10.2016
  Concurs de aplicații pentru platforme mobile „EVRIKA MOBILE APPS CHALLENGE 2016” Ai sesizat o problemă sau loc de mai bine într-un domeniu care te interesează, știi ș... detalii
Prima ediție a Festivalul Picnic cu Scofeturi Moldovenești
Prima ediție a Festivalul Picnic cu Scofeturi Moldovenești
29.08.2016
Nemțenii s-au bucurat în acest sfârșit de săptămână, 27 – 28 august 2016, în Parcul Tineretului și Curtea Domnească, de festivalul Picnic cu Scofeturi Moldoveneșt... detalii