Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Intrebari despre U.E? Apelati serviciul central de informare EUROPE DIRECT 0080 067 891 011
Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Publicat la 27.05.2016

Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazdă,Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a derulat campania de instruire în domeniul marketigului digital și online denumită „Marketing Digital în turism”, în lunile martie, aprilie și mai 2016, la Târgu Neamț, Iași și Suceava. La cele patru întâlniri organizate în cadrul acestei campanii au participat în jur de 300 de persoane ce activează în sectorul turistic, reprezentanți ai mediului public și privat, dar și elevi și studenți de la specializarea „Marketing turistic”.

Inițiativa „Marketing Digital în turism” urmărește creșterea vizibilității, promovarea, comunicarea și dezvoltarea afacerilor din domeniul turistic prin perfecționarea și folosirea corectă și cât mai eficientă a strategiilor actualizate de comunicare online.

Campania s-a încheiat vineri, 27 mai 2016, cu sesiunea de curs ce a avut loc la Camera de Comerț și Industrie Suceava, la care s-au prezentat 16 persoane, reprezentanți ai administrației publice locale, agenții de turism din județ, firme de consultanță, pensiuni, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava și Asociația de Promovare Turistică Bucovina.

În cadrul cursului, au fost prezentate și dezbătute elementele un marketing-mix digital, strategiile cele mai eficiente în mediul digital, tendințele actuale și evoluția TIC în domeniu. Temele specifice abordate au fost următoarele:

  • Marketing Digital și Marketing Online;
  • Facebook ca principal mijloc de comunicare online;
  • Branding-ul online;
  • Campanie de comunicare pe Internet.

Sesiunea de instruire a cuprins o parte teoretică, dar și aplicații practice menite să ofere participanților posibilitatea de a utiliza cunoștințele dobândite în cel mai scurt timp posibil, pentru o valorificare optimă a unei promovări în mediul on-line unde contează rapiditatea. Participanții au avut drept exemplu de urmat studii de caz, campanii de succes și au aflat cele mai bune metode de optimizare a prezenței online a diferitelor tipuri de furnizori de produse și servicii turistice.

Alte Evenimente:

Empower yEUou III. Corpul European de Solidaritate
Empower yEUou III. Corpul European de Solidaritate
07.06.2018
În data de 7 iunie 2018, Centrul Europe Direct Nord-Est, împreună cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est și în parteneriat cu Colegiul Național “Petru Rareș&rdqu... detalii
CBS Experiential Challenge Training
CBS Experiential Challenge Training
25.05.2018
Cea de-a șasea ediție a „Școlii de afaceri pentru copii” s-a încheiat cu programul de instruire outdoor, CBS Experiential Challenge Training, ce s-a desfășurat vineri, 25 mai 20... detalii
CBS Leadership Business Skills
CBS Leadership Business Skills
24.05.2018
Centrul Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a organizat ediția a VI-a a modulului de evenimente Școala de afaceri pentru copii. Acest modul a debuta... detalii
Școala de afaceri pentru copii, ediția a VI-a 2018 - II. Târgul Ideilor de Afaceri
Școala de afaceri pentru copii, ediția a VI-a 2018 - II. Târgul Ideilor de Afaceri
22.05.2018
Centrul Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a organizat ediția a VI-a a modulului de evenimente Școala de afaceri pentru copii. Startul s-a dat cu e... detalii
Europa văzută prin ochii copiilor - parteneriat cu Europe Direct Nord-Est
09.05.2018
Asociația Culturală „Star”, în parteneriat cu Primăria Municipiului Piatra Neamț, Inspectoratul Școlar Județean Neamț, Centrul pentru Cultură și Arte „Carmen Saec... detalii