Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Intrebari despre U.E? Apelati serviciul central de informare EUROPE DIRECT 0080 067 891 011
Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Campania „Digital Tourism Marketing”,27.05.2016, Suceava - Eveniment IV

Publicat la 27.05.2016

Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazdă,Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a derulat campania de instruire în domeniul marketigului digital și online denumită „Marketing Digital în turism”, în lunile martie, aprilie și mai 2016, la Târgu Neamț, Iași și Suceava. La cele patru întâlniri organizate în cadrul acestei campanii au participat în jur de 300 de persoane ce activează în sectorul turistic, reprezentanți ai mediului public și privat, dar și elevi și studenți de la specializarea „Marketing turistic”.

Inițiativa „Marketing Digital în turism” urmărește creșterea vizibilității, promovarea, comunicarea și dezvoltarea afacerilor din domeniul turistic prin perfecționarea și folosirea corectă și cât mai eficientă a strategiilor actualizate de comunicare online.

Campania s-a încheiat vineri, 27 mai 2016, cu sesiunea de curs ce a avut loc la Camera de Comerț și Industrie Suceava, la care s-au prezentat 16 persoane, reprezentanți ai administrației publice locale, agenții de turism din județ, firme de consultanță, pensiuni, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava și Asociația de Promovare Turistică Bucovina.

În cadrul cursului, au fost prezentate și dezbătute elementele un marketing-mix digital, strategiile cele mai eficiente în mediul digital, tendințele actuale și evoluția TIC în domeniu. Temele specifice abordate au fost următoarele:

  • Marketing Digital și Marketing Online;
  • Facebook ca principal mijloc de comunicare online;
  • Branding-ul online;
  • Campanie de comunicare pe Internet.

Sesiunea de instruire a cuprins o parte teoretică, dar și aplicații practice menite să ofere participanților posibilitatea de a utiliza cunoștințele dobândite în cel mai scurt timp posibil, pentru o valorificare optimă a unei promovări în mediul on-line unde contează rapiditatea. Participanții au avut drept exemplu de urmat studii de caz, campanii de succes și au aflat cele mai bune metode de optimizare a prezenței online a diferitelor tipuri de furnizori de produse și servicii turistice.

Alte Evenimente:

Campania de informare și dialog ”Cafe Europa”, la Săptămâna Regiunilor Inovative în Europa WIREX 2019
Campania de informare și dialog ”Cafe Europa”, la Săptămâna Regiunilor Inovative în Europa WIREX 2019
26.06.2019
În cadrul acestui amplu eveniment, Săptămâna Regiunilor Inovative în Europa WIREX 2019, CEDNE a organizat un spațiu de informare și dialog, un stand de informare și o locație d... detalii
Campania „Viitorul Europei, viitorul tău”. Eveniment VI
Campania „Viitorul Europei, viitorul tău”. Eveniment VI
24.05.2019
Europe Direct Nord-Est a organizat cel de-al șaselea eveniment din cadrul campaniei de informare „Viitorul Europei, viitorul tău - activ, implicat, dezvoltat”, vineri, 24 mai 2019. Prota... detalii
CBS Experiential Business Challenge
CBS Experiential Business Challenge
24.05.2019
Centrul Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a organizat cea de-a VII-a ediție a modulului de evenimente Școala de afaceri pentru copi... detalii
CBS Leadership Skills Training
CBS Leadership Skills Training
23.05.2019
Centrul Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a organizat ediția a VII-a a modulului de evenimente Școala de afaceri pentru copii. Acest modul a debut... detalii
Târgul Ideilor de Afaceri
Târgul Ideilor de Afaceri
22.05.2019
Centrul Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, a organizat cea de-a VII-a ediție a modulului de evenimente Școala de afaceri pentru copii. Startul s-a ... detalii