Campania „Digital Tourism Marketing”, în cadrul Conferinței Internaționale Educația Viitorului –„Teach for Future”

Intrebari despre U.E? Apelati serviciul central de informare EUROPE DIRECT 0080 067 891 011
Campania „Digital Tourism Marketing”, în cadrul Conferinței Internaționale Educația Viitorului –„Teach for Future”

Campania „Digital Tourism Marketing”, în cadrul Conferinței Internaționale Educația Viitorului –„Teach for Future”

Publicat la 12.05.2016

Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazdă,Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, derulează  în această perioadă campania “Digital Tourism Marketing”, ce constă într-o serie de sesiuni de instruire a stakeholder-ilor din sectorul turistic și a studenților la marketing în turism, în domeniul marketigului digital și online. Această campanie urmărește creșterea vizibilității, promovarea, comunicarea și dezvoltarea afacerilor din turism prin perfecționarea și folosirea corectă și cât mai eficientă a instrumentelor actualizate de comunicare online.

Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, prin Centrul Regional de Studii și Centrul Europe Direct Nord-Est a organizat la Iaşi, prima ediție a Conferinței Internaționale Educația Viitorului –„Teach for Future”, în parteneriat cu Universitatea Al. I. Cuza, Universitatea Tehnică Gh. Asachi, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” Iași și Universitatea de Medicină și Farmacie Grigore T. Popa.
La eveniment au participat rectorii celor 4 universități ieșene, directorul general al ADR Nord-Est, directorul CRS Nord-Est și coordonatorul Centrului Europe Direct Nord-Est, conducerea Școlii de Business Extremadura, reprezentanți de seamă ai mediului universitar, profesori, studenți, peste 250 de participanți în Aula Magna „Mihai Eminescu” a Universității Al. I. Cuza.
În continuarea campaniei „Digital Tourism Marketing” și în cadrul conferinței, coordonatorul Centrului Europe Direct Nord-Est, d-na Roxana Pintilescu, a prezentat Agenda Digitală pentru Europa, unul dintre cei şapte piloni ai strategiei Europa 2020, subliniind importanța implementării pe scară largă în învățământul românesc a metodelor de învățare și predare specifice erei digitale. Adoptarea noilor tehnologii în strategiile de promovare predate la clasă poate reprezenta elementul hotărâtor în dezvoltarea unor viziuni actualizate, în rândul studenților, asupra a ceea ce presupune promovarea profesionistă, la cel mai înalt nivel, a destinațiilor turistice din Regiunea Nord-Est și din România.

Centrul Europe Direct Nord-Est va încheia campania de informare pe tema „Digital Tourism Marketing” cu o sesiune de curs ce va avea loc în perioada 25 – 27 mai, la Gura Humorului, și va implica părți interesate din domeniul turismului, din regiunea respectivă.