REPORTER și BLOGGER EUROPEAN - Concurs pentru jurnaliști și bloggeri care abordează teme europene

Intrebari despre U.E? Apelati serviciul central de informare EUROPE DIRECT 0080 067 891 011
REPORTER și BLOGGER EUROPEAN - Concurs pentru jurnaliști și bloggeri care abordează teme europene

REPORTER și BLOGGER EUROPEAN - Concurs pentru jurnaliști și bloggeri care abordează teme europene

Publicat la 14.03.2016

Reprezentanța Comisiei Europene își propune să-i încurajeze pe jurnaliști și bloggeri să se specializeze în analiza informațiilor care provin de la instituțiile europene și a subiectelor europene în general și, ca urmare, lansează concursul REPORTER și BLOGGER EUROPEAN.

Jurnaliștii și bloggerii sunt invitați să trimită, până pe 31 octombrie 2016, articole și materiale proprii, pe teme europene, publicate în perioada 1 ianuarie – 31 octombrie 2016, pentru a fi evaluate de un juriu. Nu sunt acceptate articole de știri, ci numai comentarii, analize, reportaje, interviuri, editoriale, articole de opinie și imagini ilustrative (infografice originale sau fotografii care au fost publicate însoțite de comentarii relevante). Fiecare concurent trebuie să trimită minimum trei materiale pentru a intra în competiție la una dintre cele 7 categorii ale concursului (vezi mai jos categoriile și criteriile de evaluare pentru fiecare în parte). Concurenții pot participa la o singură categorie (dintre primele 7).

Jurnaliștii și bloggeri pot participa, de asemenea, într-o categorie specială a concursului: „Social media admin”. Concurenții vor avea prilejul să-și aleagă o zi, între 15 martie și 31 octombrie, în care să administreze conturile de Facebook și Twitter ale Reprezentanței Comisiei Europene. Condițiile de înscriere și criteriile de evaluare pentru această categorie sunt detaliate mai jos. Orice concurent care participă la una dintre primele 7 categorii poate participa și la categoria specială, având astfel ocazia să câștige două premii.

Fiecare categorie va avea un singur câștigător, iar premiile constau în tablete iPad.

Calendarul competiției:

martie 2016: lansarea concursului

31 octombrie: termen limită pentru înscrierea în concurs la toate categoriile

15 martie – 31 octombrie: desfâșurarea competiției

15 – 30 noiembrie: jurizare

10 decembrie: eveniment de anunțare a câștigătorilor

Categorii:

  1. Presă audio (comentariu/analiză) – minimum 3 materiale înscrise în concurs
  2. Presă video  (comentariu/analiză) – minimum 3 materiale înscrise în concurs
  3. Presă scrisă și online  (comentariu/analiză) – minimum 3 materiale înscrise în concurs
  4. Opinie / editorial (orice mediu: audio, video sau presa online) – minimum 3 materiale înscrise în concurs
  5. Reportaj, anchetă, interviu (orice mediu: presă sau blog) – minimum 3 materiale înscrise în concurs
  6. Blog  (text comentariu/analiză/opinie publicat pe blogul personal sau pe o platformă comună) – minimum 3 postări înscrise în concurs
  7. Galerie (imagine ilustrativă – fotografie, infografic original – însoțită de un comentariu relevant pentru tematica de concurs, din orice mediu – presă sau blog) – minimum 3 materiale înscrise în concurs
  8. Social media admin. Orice participant care se înscrie cu materiale într-una dintre categoriile 1 - 7 poate participa și câștiga la categoria social media admin, cumulând astfel două premii.

La fiecare categorie se acordă un singur premiu.

Informatie completa la adresa: http://ec.europa.eu/romania/09032016_concursul_reporter_si_blogger_european_2016_ro.htm

Alte Stiri:

Avantajele înscrierii în Corpul european de solidaritate
Avantajele înscrierii în Corpul european de solidaritate
09.02.2018
Participarea la un proiect al Corpului european de solidaritate va fi o realizare deosebită pentru orice tânăr. Va reprezenta un atu când îți vei căuta un loc de muncă și te va... detalii
Planul de investiții pentru Europa: Planul Juncker
Planul de investiții pentru Europa: Planul Juncker
08.02.2018
Ca urmare a crizei economice și financiare mondiale, în UE a scăzut nivelul investițiilor. Sunt necesare eforturi colective și coordonate la nivel european pentru a inversa această tendinț... detalii
România: creștere rapidă bazată pe consum
România: creștere rapidă bazată pe consum
07.02.2018
Creșterea economică s-a accelerat în România, în 2017, PIB-ul real fiind estimat să înregistreze o cifră record în perioada post-criză – 6,7% creștere. Princi... detalii
Cumpărăturile online: eliminarea blocării geografice și a redirecționării către altă țară
Cumpărăturile online: eliminarea blocării geografice și a redirecționării către altă țară
06.02.2018
Cumpărăturile online fac parte din viața de zi cu zi a multor europeni. Fie că este vorba despre îmbrăcăminte, electronice sau mobilier, 57% dintre cetățenii UE au cumpărat ceva online ... detalii
Premiul Charlemagne pentru tinerii europeni
Premiul Charlemagne pentru tinerii europeni
01.02.2018
Parlamentul European invită tinerii din România, cu vârste cuprinse între 16-30 de ani, să se înscrie în competiţia “Premiul Charlemagne pentru tinerii europeni&... detalii