Știri

Strategia „De la fermă la consumator”: 65 de întreprinderi și asociații semnează codul de conduită al UE pentru practici comerciale și de marketing responsabile în sector

Codul de conduită este un alt rezultat tangibil din cadrul strategiei „De la fermă la consumator” a Comisiei şi reprezintă un element esențial al eforturilor UE menite să sporească disponibilitatea și accesibilitatea unor opțiuni alimentare sănătoase și durabile, care să contribuie la reducerea amprentei noastre globale asupra mediului. El a fost elaborat în colaborare cu asociații și întreprinderi din UE, cu participarea și contribuția activă a altor părți interesate, inclusiv a organizațiilor internaționale, a ONG-urilor, a sindicatelor și a asociațiilor profesionale, precum și a serviciilor Comisiei Europene. Asociațiile și întreprinderile din sectorul alimentar care semnează codul se angajează să își accelereze contribuția la o tranziție sustenabilă. Prin angajamentele lor, ele subscriu la obiectivele stabilite în cod și încurajează participarea unor întreprinderi similare.

Stire preluata de la Reprezentanta Comisiei Europene in Romania

Articole similare

Butonul înapoi la început