Știri

Comisia desemnează Booking drept controlor de acces și deschide o investigație de piață cu privire la X

În temeiul Regulamentului privind piețele digitale (RPD), Comisia Europeană a desemnat astăzi Booking drept controlor de acces pentru serviciul său de intermediere online Booking.com și a decis să nu desemneze X Ads și TikTok Ads.

În paralel, Comisia a deschis o investigație de piață pentru a evalua în continuare obiecția prezentată în legătură cu serviciul de rețele de socializare online X.

Deciziile de astăzi vin în urma unui proces de analiză desfășurat de Comisie după primirea, la 1 martie 2024, a notificărilor din partea celor trei companii cu privire la statutul lor potențial de controlori de acces.

Pe baza autoevaluării efectuate de Booking, prezentată la 1 martie 2024, conform căreia Booking atinge pragurile relevante, Comisia a stabilit că acest serviciu de platformă esențial constituie un punct de acces important între întreprinderi și consumatori.

[…] Citiți știrea completă accesând Website-ul Reprezentanței Comisiei Europene în România.

Articole similare

Butonul înapoi la început