Înainte de plecare, aflați care sunt drepturile pasagerilor în UE

Valizele sunt pregătite? Sunteți gata de plecare? În curând, mulți se vor afla pe drumurile de vacanță. Este bine să știți că normele UE protejează pasagerii în multe situații. Dacă zborul este anulat, dacă trenul a întârziat sau dacă bagajul dumneavoastră s-a pierdut la bordul navei de croazieră, aveți dreptul de a depune o plângere în temeiul drepturilor pasagerilor în UE.
Drepturile care vă revin depind de tipul de transport pe care îl utilizați (aerian, feroviar, rqutier – cu autobuzul/autocarul sau maritim) și de aria geografică (înspre/dinspre/în UE). Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, există o procedură standard de urmat dacă trebuie să depuneți o plângere pentru întârziere, anulare sau probleme legate de bagaje.
[…] Știrea completă este disponibilă pe site-ul Comisiei Europene.



