O piață unică mai simplă pentru a determina întreprinderile să aleagă Europa
Astăzi, 21 mai, Comisia Europeană a prezentat o strategie privind piața unică pentru a crea o piață internă europeană mai simplă, mai fluidă și mai puternică.

Strategia stabilește acțiuni îndrăznețe pentru a reduce barierele existente care frânează comerțul și investițiile în interiorul UE, ajută IMM-urile să își desfășoare și să își extindă activitățile și atenuează întreprinderile prin stimularea digitalizării. Strategia invită statele membre să contribuie la transformarea pieței UE în cea mai bună alegere pentru întreprinderi, lucrători și consumatori.
În lumea de astăzi, marcată de volatilitate economică și tensiuni comerciale, piața UE este primul motor al competitivității noastre. Piața UE a crescut PIB-ul UE cu cel puțin 3-4 % și a creat 3,6 milioane de locuri de muncă de la crearea sa. Finalizarea în continuare a pieței unice ar dubla câștigurile deja obținute.
[…] Știrea completă este disponibilă pe site-ul Reprezentanței Comisiei Europene în România.



