Evenimente

Campania „Marketing Digital în Turism” – Participare Târg de Turism Iași

Centrul de informare Europe Direct Nord-Est, cu sprijinul structurii gazdă,Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, derulează  în această perioadă campania “Digital Tourism Marketing”, ce constă într-o serie de sesiuni de instruire a stakeholder-ilor din sectorul turistic, în domeniul marketigului digital și online, precum și promovarea portalului descoperanordest.ro. Această campanie urmărește creșterea vizibilității, promovarea, comunicarea și dezvoltarea afacerilor din turism prin perfecționarea și folosirea corectă și cât mai eficientă a instrumentelor actualizate de comunicare online.

Ca parte integrantă a campaniei “Digital Tourism Marketing”, Centrul Europe Direct Nord-Est a participat la „Târgul de Turism și Tradiții Moldovenești”, ediția a VI-a, care s-a desfășurat în data de 22 aprilie 2016, între orele  11.30 – 15.00, în cadrul Facultății de Geografie și Geologie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Acest târg anual este un eveniment foarte important pentru studenții din anul I ai Facultății de Geografie și Geologie, specializarea „Geografia Turismului”, care au ocazia de a pune în practică și a-și testa cunoștințele și aptitudinile de marketeri în turism prin promovarea unui produs turistic creație proprie, într-un cadru competitiv și în fața unui public divers.

Centrul Eruope Direct Nord-Est a pus la dispoziția participanților la eveniment un stand interactiv de prezentare a celor mai recente tendințe în ce privește marketingul digital în turism și brandingul unui produs turistic profesionist. De asemenea, în cadrul evenimentului a fost prezentat portalul web descoperanordest.ro – un important instrument de promovare turistică regională, într-o formulă inovativă, care utilizează evenimentele culturale, sportive, educaționale, artistice, de marcă ale regiunii noastre pentru atragerea vizitatorilor în această destinație. Participanții la târg au primit invitația de a contribui cu articole si fotografii relevante prin care obiectivele mai puțin cunoscute din Regiunea Nord-Est să fie promovate în rândul potențialilor turiști din România și din afara țării.

În continuarea campaniei, Centrul Europe Direct Nord-Est va organiza noi sesiuni de informare pe tema “Digital Tourism Marketing”,implicând stakeholderi în turism la nivelul Regiunii Nord-Est, pe parcursul lunilor mai și iunie 2016.

Articole similare

Butonul înapoi la început