Evenimente

Campania Regiunea mea în Europa – Eeveniment IV: ”Marketing Regional prin Turism Digital”

Grupul Regional de Reflecție în Turism s-a întrunit în data de 15 septembrie 2015, la Centrul de Afaceri și Expozițional ”Mircea Cancicov”, Bacău, în vederea continuării demersurilor campaniei ”Regiunea mea în Europa”. Cea de-a patra întâlnire desfășurată sub egida acestei campanii a avut ca temă ”Marketingul regional prin turism digital” și și-a propus drept obiectiv elaborarea unui plan de acțiune în vederea concretizării proiectelor propuse anterior pe parcursul întâlnirilor de lucru prilejuite de această inițiativă.

La convocare au răspuns 24 de participanți, atât membrii ai Grupului Regional de Reflecție în Turism, cât și noi participanți la această campanie, reprezentanți ai administrației publice din regiune și ai unor organizații din domeniul turismului.

Agenda de lucru a întâlnirii a cuprins o primă secțiune dedicată prezentării și discutării proiectului ”Go North-East”, dedicat transformării activităților de sport, aventură și wellness în puncte forte ale turismului în zona nord-estică a țării. Următoarea temă abordată a fost Agenda Culturală on-line, prin propunerea unei structuri ce urmează a fi definitivată astfel încât acest portal să răspundă nevoilor reale de informație în ce privește turismul cultural. Partea a treia a întâlnirii a prilejuit propunerea unui proiect ce are în vedere dezvoltarea noului profil ocupațional Destination Social Media Marketing. De asemenea, la finalul reuniunii a fost expus ca exemplu de bună practică proiectul Ecotour și Modelul ECVET, ce servesc dezvoltării unei noi calificări pe piața muncii, cea de Manager Energetic în Turism. Cu această ocazie, participanții au fost invitați să consulte documentul ce cuprinde modelul ECVET Manager Energetic în Turism și să furnizeze un feedback privind structura și conținutul acestuia.

Demersul ”Regiunea mea în Europa” este adresat administrației publice locale și organizațiilor ce au ca obiect de activitate turismul și vizează arealul Nord-Est. Obiectivul general al acestei campanii este promovarea utilizării tehnologiilor informaţiei şi comunicării (TIC), în vederea favorizării inovării, creşterii economice şi progresului în această regiune.

Articole similare

Butonul înapoi la început